Технічна підтримка

Сервісне обслуговування

Виробництва, на яких впроваджені прогресивні системи АСУ, потребують періодичної профілактики засобів управління. Сервісне обслуговування АСУ являє собою комплекс організаційно-технічних заходів, спрямованих на вирішення наступних завдань:

  • Підтримка робочих параметрів в заданих межах
  • Діагностика обладнання і систем управління
  • Модернізація системи, впровадження нових модулів
  • Оптимізація АСУ для досягнення кращих показників роботи
  • Зниження простоїв виробничих ліній, економія коштів, що витрачаються на ремонт

На вашому підприємстві проведена комплексна автоматизація виробництва? Необхідна сервісна підтримка? Наша компанія надає послуги технічного обслуговування АСУ ТП.

Ми маємо у своєму розпорядженні штатом кваліфікованих атестованих співробітників з багаторічним практичним досвідом в даній сфері.

Технічне обслуговування АСУ ТП необхідно для удосконалення системи, для підтримки її в працездатному і максимально ефективному стані. Регулярно виконуючи профілактичний аналіз інтелектуальної системи, можна практично повністю виключити ймовірність появи збоїв в її роботі.

Супровід АСУ

Наша організація виконує сервісне обслуговування АСУ, яке передбачає проведення наступних заходів:

  • Діагностика та усунення недоліків, виявлених в ході експлуатації АСУ
  • Внесення необхідних записів в супроводжуючу документацію
  • Аналіз функціонування елементів єдиної системи
  • Визначення невідповідностей фактичних експлуатаційних характеристик від параметрів, зазначених в проекті
  • Встановлення причин виникнення виявлених відхилень
  • Забезпечення стабільної роботи АСУ ТП

Наші фахівці здійснюють сервісне обслуговування впроваджених автоматизованих систем з періодичністю, зазначеної в заводській інструкції з експлуатації.

Забезпечення безпеки АСУ

Питання захисту АСУ ТП завжди актуальні, оскільки захищена система гарантує стабільну і безперебійну роботу виробничих ліній. Згідно з діючими регламентам безпеки, мережі АСУ ТП повинні бути фізично розділені з іншими мережами підприємства. Зателефонуйте нашими представниками, якщо ви зацікавлені в безпеці інформаційних даних та систем управління свого об’єкта, захистіть інтелектуальне обладнання від протиправних дій зловмисників.

Гарантійне обслуговування

На проекти, виконані нашою компанією, надається гарантія протягом домовленого терміну. Після скінчення вказаного строку фахівці нашої компанії за окремою домовленістю виконують післягарантійний сервіс, що значно подовжить час експлуатації обладнання, підвищить загальну ефективність роботі підприємства, знизить час простоїв. Консультація електронними засобами зв’язку виконується в режимі 24/7/365.

За більш детальною інформацією скористайтесь формою зворотнього зв’язку.